Informačný systém (softvér) pre obchodné spoločnosti

Riaďte nárast Vášho obchodu s využitím s1erp

Obchodní partneri a predajcovia

Manažujte viacero obchodných zástupcov / predajcov, nadstavte im plány predaja a sledujte ich plnenie. Robte pravidelné vyhodnotenia a sledujte provízie či zisky, ktoré priniesli obchodníci do vašej spoločnosti. Analyzujte nekonvertované príležitosti konkrétnych obchodníkov a zefektívnite tak váš predaj.

Skladové hospodárstvo

Jednoducho spravujte viaceré sklady a sledujte stav Vašich zásob na konkrétnom sklade. Akonáhle sa zásoba určitého materiálu alebo tovaru dostane pod minimálnu nastavenú hodnotu, automaticky vznikne požiadavka na materiál, zašle sa objednávka dodávateľom a zaznamenajú sa príjmy z nákupov. Stavy zásob, evidencia sériových čísel, oceňovanie zásob a automatizované objednávanie zásob, Vám umožňuje mať na sklade vždy dostatok tovaru.

Vy a vaši ochodníci budete online kdekoľvek v teréne či na služobnej ceste

s1erp je vyvinutý za pomoci najmodernejších technológií, čo mu umožňuje rýchly a svižný beh aj na mobilných zariadeniach či tabletoch. To z neho robí ideálny nástroj pre Vás i Vašich zamestnancov, ktorí v ňom môžu pracovať odkiaľkolvek. So softvérom S1erp môžu sledovať stavy objednávok, prezerať informácie o klientoch priamo v teréne, zo svojich mobilov i tabletov. To im umožní mať aktuálny prehľad aj počas služobných ciest. 

Online fakturačný systém

Fakturácia a sledovanie pohľadávok prostredníctvom s1erp systému, Vám pomôže udržať Vaše financie vždy pod kontrolou. Fakturačný systém prepojený so zásobami, Vám vždy pomáha zistiť výkon predaja každého produktu. Získajte prehľad o vašich najpredávanejších produktoch a vykonávajte zmysluplnejšie a výhodnejšie rozhodnutia.

Nákup a predaj

 Môžete sledovať komunikáciu so svojimi potencionálnymi zákazníkmi i dodávateľmi. Zaujmite ich tým, že im raz za čas pošlete Váš newsletter alebo pošlite špecifickú ponuku vždy, keď sú zákazníci pripravení objednávať. Sledujte položky, ktoré je nutné kúpiť zadaním materiálových požiadavok, automaticky alebo manuálne posielajte objednávky dodávateľom a zaznamenajte dodacie listy, keď obdržíte materiál.

Systém, ktorý využíva viac ako 3000 spoločností zo 150 krajín sveta

taktiež obsahuje...

  • viacúrovňová forma prístupu
  • integrovaný emailový klient
  • skladové hospodárstvo
  • dochádzkový systém
  • integrácia SMS správ
  • zdieľaný kalendár
  • finančné analýzy
  • emailové notifikácie
  • nastaviteľné voľby tlače
  • stiahnuteľné zálohy