Informačný systém (softvér) pre distribučné spoločnosti

Nechajte Vašu distribučnú spoločnosť rásť s využitím s1erp

Skladové hospodárstvo

Jednoducho spravujte viaceré sklady a sledujte stav Vašich zásob na konkrétnom sklade. Akonáhle sa zásoba určitého materiálu alebo tovaru dostane pod minimálnu nastavenú hodnotu, automaticky vznikne požiadavka na materiál, zašle sa objednávka dodávateľom a zaznamenajú sa príjmy z nákupov. Stavy zásob, evidencia sériových čísel, oceňovanie zásob a automatizované objednávanie zásob, Vám umožňuje mať na sklade vždy dostatok tovaru.

Nákup a predaj

Môžete sledovať komunikáciu so svojimi potencionálnymi zákazníkmi i dodávateľmi. Zaujmite ich tým, že im raz za čas pošlete Váš newsletter alebo pošlite špecifickú ponuku vždy, keď sú zákazníci pripravení objednávať. Sledujte položky, ktoré je nutné kúpiť zadaním materiálových požiadavok, automaticky alebo manuálne posielajte objednávky dodávateľom a zaznamenajte dodacie listy, keď obdržíte materiál.

Online fakturačný systém

Fakturácia a sledovanie pohľadávok prostredníctvom s1erp systému (softvéru), Vám pomôže udržať Vaše financie vždy pod kontrolou. Fakturačný systém prepojený so zásobami, Vám vždy pomáha zistiť výkon predaja každého produktu. Získajte prehľad o vašich najpredávanejších produktoch a vykonávajte zmysluplnejšie a výhodnejšie rozhodnutia.

Ľudské zdroje, dovolenky a mzdy

Vaši zamestnanci môžu požiadať o dovolenku či o preplatenie pracovných výdavkov priamo prostredníctvom systému s1erp. Manažujte školenia, kurzy či iné vzdelávacie udalosti priamo zo systému a majte tak kompletný prehľad o vašich zamestnancoch a ich výdavkoch. V s1erp môžete taktiež evidovať žiadosti uchádzačov o zamestnanie a oveľa viac.

Nastavenie automatických objednávok

Akonáhle sa zásoba určitého materiálu alebo tovaru dostane pod minimálnu nastavenú hodnotu, automaticky vznikne požiadavka na materiál, zašle sa objednávka dodávateľom a zaznamenajú sa príjmy z nákupov. Efektívne riadenie stavu zásob Vám umožňuje mať na sklade vždy dostatok zásob.

Systém, ktorý využíva viac ako 3000 spoločností zo 150 krajín sveta

taktiež obsahuje...

  • viacúrovňová forma prístupu
  • integrovaný emailový klient
  • skladové hospodárstvo
  • dochádzkový systém
  • integrácia SMS správ
  • zdieľaný kalendár
  • finančné analýzy
  • emailové notifikácie
  • nastaviteľné voľby tlače
  • stiahnuteľné zálohy